Klanttevredenheidsonderzoek

Per 1 januari 2015 vragen wij onze patiënten mee te doen aan het klanttevredenheidsonderzoek. Dit onderzoek is bedoeld om de kwaliteit rond logopedische behandelingen te meten. De meting maakt inzichtelijk op welke punten patiënten goede ervaringen hebben en waar nog verbetering mogelijk is.

Ook worden de resultaten gebruikt om vergelijkend onderzoek te doen naar de prestaties van verschillende praktijken.

Hoe gaat het in zijn werk 

Na afloop van de behandeling ontvangt de patiënt (als deze toestemming heeft gegeven) via de e-mail een uitnodiging om een vragenlijst in te vullen. De vragenlijst bevat verschillende thema’s, zoals de informatievoorziening, bejegening en verwachtingsmanagement van het behandelproces.

Met het invullen van de vragenlijst helpt de patiënt ons, om onze kwaliteit te verbeteren te waarborgen. De vragenlijst is ook per post te ontvangen.

Privacy

De vragenlijst wordt anoniem verwerkt. Deelname aan het onderzoek is geheel vrijwillig.

Opmerkingen van cliënten

“Ik ben tevreden over de logopedische behandeling. Ik heb de behandeling positief ervaren. Dit had ik niet verwacht. In het begin dacht ik: ’Wat moet ik daar?’ Maar toen ik een tijdje bezig was en het mij duidelijk werd wat een logopedist doet, merkte ik dat ik er best baat bij kon hebben. Ik heb geleerd naar mijn lichaam te luisteren en hierdoor heb ik geleerd om mijn stemgebruik goed toe te passen. Ik gebruik mijn stem nu veel bewuster.”

“Zij namen goed de tijd voor mij en wilden op een goede constructieve wijze aan mijn problemen werken.”

“Jullie zijn toppers en bedankt voor alles.”

“Een prima logopedist.”

“Blijft heel rustig en kan goed naar het kind luisteren waardoor het kind ook rustig en op zijn gemak op de stoel zit.”

“Ik ben heel blij dat ik bij de logopedist van deze praktijk terecht ben gekomen want vanaf het begin zat er tussen ons een hele prettige band. Ze heeft met zoveel geduld mij behandeld en mede door haar ben ik langzamerhand steeds beter terug gekomen in mijn taal en begrip en ben ik minder gaan stotteren . Ik zal haar zeker aanbevelen bij vrienden en familie omdat ik vind dat zij op een hele goede en professionele manier haar werk uitvoert”.

“Ik ben erg blij hoe de logopediste onze dochter doorverwezen heeft omdat ze dacht dat ze niet goed hoorde waardoor ze nu buisjes heeft en het een stuk beter gaat.”

“Complimenten voor de passie, inleving en tijd die dit gekost heeft om ook deze kleuter te motiveren.”

“Door de klik met de logopedist is onze zoon altijd met plezier naar logopedie gegaan.”

“De logopedist van deze praktijk heeft me goed van de knobbel op mij stembanden afgeholpen. Dus geweldig resultaat.”

“Ik ben blij met het resultaat van de behandeling.”

“Er wordt serieus met de klacht en met de cliënt omgegaan. Positieve insteek altijd.”